Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

Hej

Hej på er alla.

 Det är så länge sen jag visat upp mig så ni har säkert glömt att jag finns. Förklaringen till min frånvaro är enkel. Jag har tillbringat mycket tid på sjukhuset så inspirationen att skriva har varit minimal. Jag har tampats med febertoppar som varit svårt att få bort. Har fått massor av antibiotika o nu har febern gett med sig. Hoppas att den håller sig borta nu. Emellanåt har jag känt mig ganska deppig o trött. Just sådana stunder är det bra terapi att plocka fram och beundra alla julkort man fått. Jag älskar att få handgjorda kort. Visst är det kul med vanliga kort också men det är något extra med handgjorda. De berättar mycket mera om avsändaren tycker jag. Jag plockar in en bild på mina "favoriter" som jag fått i år.

Jag tror jag skall testa och se hur det funkar att använda virkade blommor och blad

Fint kort !

1 kommentar: