Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

Klipsk unge o trög morsa

Hej. Det är ett tag sen jag hörde av mig  men här är jag igen. Vanligtvis när jag sitter vid datorn nu så jobbar jag med att göra en ny blogg,där jag skriver bara om silversmide o smycken. Men det går så trööööögt. När man kör fast riktigt totalt, är det tur att Sonen råkar vara hemma och kan visa en. En sådan situation uppstod i dag. Morsan kallade på Sonen som kom och hjälpte. Som tur är morsan inte HELT torr i knoppen så hon bad sonen skriva ner all på ett papper steg-för-steg.
Nu är det lätt att bara följa beskrivningen,  å vips,  så är bloggen klar, eller.......





............borde nog har bett beskrivningen på svenska och inte på hebreiska....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar