Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.
Hej. Innan jag går och lägger mig skall jag visa hur det nyss inhandlade skåpet ser ur. Jag har  plockat ihop det nästan helt ensam. Det är ganska tungt så min Gubbe måste hjälpa mig med att lyfta på ovansidan.Han satte också fast dörren. Det gick i ett huj för honom...det är ju hans gebit,så att säga. Jag är riktigt nöjd med skåpet.Det passar bra ihop med den andra inredningen i vessan och så tar det inte så stor plats : )  Precis vad jag behöver. I morgon får jag möblera om lite till och flytta handukskrokarna. Gubben föreslog att vi skall sätta en spegel på väggen bakom skåpet. Jätte bra. Jag behöver en spegel när jag byter stomipåse. Så tack kära Gubbe för ide´n. Nu säger jag tack och GOD NATT FÖR DENNA GÅNG

1 kommentar:

  1. det va ett fint skåp!!o ned spegel till blir det skitbra så att säga!kramar

    SvaraRadera