Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

I skog o mark

Hej. 

Nu börjar jag känna mig ganska ok efter flunssan. Nu är det "bara" konditionen som fattas. Min kondition har blivit avgnagd ända sen senhösten i fjol. Har liksom inte hunnit komma igen efter all antibiotika och allt vad jag stoppat i mig de senaste månaderna.Men skam den som ger sig... kondisen skall byggas upp igen.. Ett steg framåt gjorde jag i går, söndag, . Då var jag och Gubben och tittade på forngravar som finns här i byn

här är bild på en av de mindre forngravarna
där vi gick korsade vi en  "älgstig" fanns märken överallt


Jag är inte van att röra mig så mycket i naturen så jag far fram som en ångvält de gånger jag traskar tex. i skogen. I går gick det ganska bra, vurpade bara en gång när vi tog oss ner fron den stora forngraven.
Jag fattar inte varför jag inte är intresserad av vandringar. När jag väl släpat mig ut kan jag nog njuta av naturen. Om man tittar sig omkring litet så får man ju se massor som är vackert och spännande.

det är bara barken av en björk,se kul ut


mina älskade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar