Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

UT OCH IN

Hej. Ett tag sen jag visade upp mig igen.... har varit inlagd på sjukhuset nästan en hel vecka. Nu är jag hemma och försöker anpassa mig till vardagen. Det tar sin tid att anpassa sig till tillvaron när man åker ut och in till sjukhuset hela tiden. Men som sagt, nu är jag hemma och skall försöka göra det bästa av tillvaron.
Hoppas att alla ni där ute har det bra och får ett bra veckoslut. Kram.

Jag trodde att jag hade glömt utelampan på men det är FULLMÅNEn som lyser !

1 kommentar:

  1. vadå..är det nått nu igen..el påsen som krånglar..Ha de bra så syns vi snart...L o jag kommer snart..vi ringer före om det passar..

    SvaraRadera