Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

Silver terapi

Hej. Tänkte hälsa på och visa vad jag sysslat med de senaste dagarna. Man kan säga att det är min terapi mot snurrande tankar. När jag jobbar med silvret glömmer jag denna världen och jag blir glad. Jag har Sonens halsband färdigt,skall bara polera det ännu så att det blir blankt och fint.Jag var så ivrig att visa det så jag visar det opolerat. Jag visar en liten serie av bilder där halsbandet är i huvudrollen.


för att kunna såga ringarna som
skall bli kedjan behöver man litet
verktyg
här har jag börjat foga ihop ringarna

här är halsbandet färdigt, skall bara poleras tills det glänser som silver

1 kommentar: