Om mig

VASA, SYD öSTEROTTEN, Finland
Jag är en skrattglad 50+ tjej som njuter av livet när jag får handarbeta. Har alltid något handarbete på gång. Bor på landet med min Man och vår Son och en hund.

I fotoalbumet

Hej. Jag har alltid älskat katter och hundar. Hemma hos oss har det alltid funnits katter.Nu har vi ingen,för vi har ju vår vovve .Jag tror att det skulle krävas ganska mycket jobb innan vi får Man att godkänna en katt i huset,kanske rentav omöjligt. Ibland saknar jag en katt att gosa med.Visst går det att gosa med Man, men jag kan inte hålla honom i famnen som en baby , det blir liksom litet trångt och bökigt. Just nu saknar jag vår Ossi. Jag satt och bläddrade bland gamla foton och hittade massor med bilder på Ossi, som jag älskade otroligt mycket.
 Plockar in några bilder av henne
Ossi har just flyttat in till oss

och går husesyn både inne

och ute


ÄLSKADE OSSI



2 kommentarer:

  1. va gullig ossi va,,Vad hände med honom?Nu tror jag det inte blir av att vi kommer nått..för syrran ville inte komma.o jag tror jag ska far på en auktion de har här i koskö..skulle vilja ha en gungastol då vår gamla ha gått sönder...så nu får jag sända paketet imorgon.

    SvaraRadera
  2. OSSI BLEV SJUK, VETERINÄREN TRODDE ATT DET VAR NÅGOT MED NJURARNA. OSSI BOKSTAVLIGEN "torkade" BORT. TILL SLUT VA HON SÅ TORR ATT DET GICK INTE ENS ATT TA BLODPROV PÅ HENNE, FAST HON FICK DROPP FLERA GÅNGER :< DET VAR TUFFT ATT SE HUR ILLA HON MÅDDE. TILL SLUT NÄR VI SÅG ATT HON INTE KUNDE BLI BRA FICK HON EN SPRUTA...O JA LIPADE.
    VA SYND ATT VI INTE KAN TRÄFFAS... OCH JAG SOM TILL OCH MED HA FÄRGAT HÅRET I DAG, SÅ ATT JAG INTE SKULLE SKRÄMMA LIVET UR DIG NÄR DU FÅTT SYN PÅ MIG.

    SvaraRadera